Polityka Prywatności
AKCEPTUJĘ

Bruksizm

Dokucza Ci ból głowy, mięśni twarzy czy pleców?
Masz problem z szerokim otwieraniem ust?
Ścierają Ci się zęby?

W BARON CLINIC wiemy jak temu zapobiec.

W ostatnim czasie poprzez gwałtowny rozwój cywilizacyjny, wzrost wymagań , pracę, prowadzenie domu, jesteśmy obarczeni wieloma sprawami i obowiązkami nie zapewniając organizmowi należytej ilości odpoczynku.

Powoduje to gromadzenie się nadmiernej ilości stresu w naszym organizmie, którego nie jesteśmy w stanie się pozbyć.

Stres, który atakuje nasz organizm przyczynia się do powstania dysfunkcji układu ruchowego narządu żucia, dysfunkcji stawów skroniowo-żuchwowych oraz prowadzi do bruksizmu. Objawy tych dolegliwości mają różnoraki charakter. Najczęściej są to bóle głowy promieniujące m.in. do skroni, czoła, żuchwy (imitując bóle zębów), karku. Mogą występować także szumy uszne, uczucie wysadzania gałki ocznej z oczodołu, oraz uczucie zatykania ucha, co sprawia, iż Pacjenci bardzo często trafiają do lekarzy różnych specjalności: okulistów, laryngologów, ortopedów, neurologów.

Do lekarza dentysty zostają skierowani, gdy nie potrafią znaleźć ukojenia u tych specjalistów, ponieważ, najczęściej, leczone są objawy a nie przyczyna dolegliwości, która tkwi w układzie ruchowym narządu żucia.

W naszych gabinetach wiedza i doświadczenie w zakresie leczenia tych schorzeń pozwala zapewnić pacjentom opiekę i leczenie na najwyższym poziomie. Zapraszamy na konsultacje do profesora Stefana Barona.

Niepokojące objawy, które powinny Cię skłonić do wizyty u specjalisty:

• Bóle mięśni żucia (zwłaszcza poranne),
  • Bóle imitujące bóle zębów po bokach, nie potrafisz dokłądnie określić który ząb boli,
  • Trzaski, trzeszczenia, przeskakiwania w obrębie stawów skroniowo-żuchwowych,
  • Ograniczony zakres otwierania ust.

W Baron Clinic dzięki szybkiemu i odpowiedniemu zdiagnozowaniu oraz wdrożenia leczenia, możliwe jest zmniejszenie lub całkowite ustąpienie, przede wszystkim bólu głowy, mięśni twarzy, karku, a także obręczy barkowej i pleców.

Serdecznie zapraszamy!

Gabinet jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 21.00